Recrutare expert comunicare

ASOCIAȚIA, Grupul de Acțiune Locală Turnu 21, cu sediul secundar în Turnu Magurele, Strada Taberei nr. 2, etaj 1, camera 3, jud. Teleorman, înregistrată în Registrul Asociaţiilor şi Fundaţiilor sub nr. 1528/2017,având cod fiscal 38320460; În vederea implementării proiectului „GAL Turnu 21 – Sprijin financiar pentru functionare” având număr de identificare al contractului POCU/482/5/1/127168, scoate la concurs postul de ,,Expert comunicare”.
In vederea ocupariii postului se solicita:

Pregãtirea şi experienţă:
– Studii superioare finalizate cu diplomă de licență;
– Studii de specialitate: studii superioare in comunicare si publicitate constituie avantaj;
– Diplome/Certificate de specialitate în domeniile care corespund cerințelor postului
– Capacitatea de a utiliza calculatorul, Operare PC (programe, nivel): Windows Microsoft: Word, Powerpoint, Excell, MS Office, Outlook Express, alte programe informatice în funcţie de nevoile postului (certificate de calificare, initiere,specializare);
– Vechimea cu o duratã de minim 1 an în domeniul aferent postului (experienţa specifica)
– Buna cunoastere a Regulamentelor Europene pentru programarea 2014-2020;
– Buna cunoastere a manualului de identitate vizuală;
– Cunoştinţe despre promovarea proiectelor cu finanţare europeană;
– Cunoştinţe despre proiectare evenimente de comunicare;

Responsabilităţi și sarcini:
– Răspunde de derularea acțiunilor de promovare a proiectului, organizare de evenimente pe durata proiectului;
– Identifica modalitati si medii potrivite de promovare a proiectului (ziare si/sau reviste locale, posturi locale de radio si/sau televiziune);
– Participă (organizeaza cand este cazul) la toate seminariile, adunările publice şi întâlnirile realizate în cadrul proiectului;
– Colaborează cu posibili furnizori de servicii de informare si organizare evenimente, în vederea asigurării implementării cu succes a activităților proiectului;
– Întocmește rapoarte aferente activităților de comunicare, informare și publicitate;
– Este responsabil cu informațiile postate pe site-ul WEB al GAL, cat si pe alte cai media ;
– Crearea şi menţinerea unei bune relaţii cu beneficiarii de finantare din GAL, mass-media şi alte terţe părţi;
Asigura comunicarea cu beneficiarii de finantare din GAL, promovarea proiectului in plan local si national;
– Este responsabil de elaborarea și emiterea declaratiilor si a comunicatelor de presă, articole pentru website, newsletter, afișe, pliante , bannere, etc. prin consultare cu echipa de proiect;
– Este responsabil de stabilirea necesarului de materiale pentru fiecare eveniment din proiect;
– Monitorizează bugetul alocat pentru activitățile de promovare din proiect;
– Raspunde de urmărirea și aplicarea normelor de comunicare impuse de finanțator în cadrul proiectului.
– Efectuează vizite în teren la proiectele finantate de GAL,
– Controleaza aspectele legate de promovarea si vizibilitatea beneficiarilor de finantare din GAL;
– Asigura serviciul de help – desk, pentru beneficiarii de finantare din SDL;

Norma de lucru: timp partial: 3 ore/zi, in intervalul 9,00 – 17,00;

Persoanele interesate vor depune urmatoarele documente:
1. Scrisoare de intentie – obligatoriu;
2. CV in format euro – pass (original sau scanat) , cu toate documentele suport ,in copie sau scanat; documenete suport: certficat de nastere, carte de identitate, diplome de licenta si certificate de absolvire, copii dupa cartea de munca sau extras REVISAL care sa ateste experienta specifica de minim un an in comunicare – obligatoriu; CV-ul va fi datat si semnat pe fiecare pagina;
3. Portofoliu de publicatii, interviuri – obligatoriu;

Documentele se pot transmite:
– prin posta, serviciu de curierat sau personal, la urmatoarea adresa: GAL Turnu 21, Str Taberei nr 2, etaj 1, Camera A3 (in incinta CRFPA Teleorman);
– in format electronic la adresa de mail: galturnu21@gmail.com; in acest caz toata documentatia va fi scanata intr-un singur document PDF.
Perioada de depunere a documentelor este 16.06.2020 -30.06.2020.
Perioada de evaluare a documentelor candidatilor: 1.07.2020 – 03.07.2020.
Interviu cu persoanele care au fost admise dupa evaluarea dosarului: 9 iulie 2020. Graficul de participare la interviu va fi afisat pe www.turnu21.ro.
Relatii suplimentare la adresa de mail galturnu21@gmail.com.

Documentul oficial poate fi consultat aici.

 

Manager,

Angela Dobre

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  Subscribe  
Notify of