Achizitii echipamente IT si licente software

ACHIZITOR: Asociatia GRUP DE ACTIUNE LOCALA “TURNU 21”,
Adresa: Turnu Magurele, jud Teleorman, cod fiscal 38320460
PROIECT: “GAL Turnu21- Sprijin financiar pentru functionare”
Calitatea achizitorului: Beneficiar

  1. BENEFICIAR

Denumire: Asociatia GRUP DE ACTIUNE LOCALA “TURNU 21”,
Adresa sediu social: Blvd Republicii, nr 2, Turnu Magurele, jud Teleorman, cod postal 145200, Romania
Adresa de livrare: Municipiul Turnu Magurele, jud. TR, strada Taberei, nr. 2 (in incinta CRFPA), etaj 1, cam. A3, cod postal 147200, Romania
Reprezentant legal : Angela Dobre, Manager GAL
Alte informaţii  şi/sau clarificări  pot fi obţinute de la:
Ionut BINA –expert monitorizare; Marcela Voicu – responsabil financiar
e-mail galturnu21@gmail.com
I.1.Sursa de finantare :
Programul  Operaţional Capital Uman (POCU) 2017-2024/ Contract POCU 482/5/1/127168
  
II:  OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
Achizitionarea urmatoarelor echipamente IT de birou:

Nr.crt Denumire produs Cod CPV UM Cantitate
1 Computer portabil – Laptop 30213100-6  buc 6
2 Multifunctional laser A3, alb negru 30232110-8 buc 1
3 Imprimanta color A4 30232110-8 buc 1
4 Videoproiector 38652120-7 buc 1
5 Ecran de proiectie 38653400-1 buc 1
6 Echipamente cablare retea 31611000-2 buc 1
7 Licente office 48620000-0 buc 6
8 Licente antivirus 48720000-1 buc 6

II.2) Denumire contract: Contract de furnizare Produs
II.3) Durata contractului de achiziţie: max. 60zile, aceasta perioada fiind de la data semnării contractului și până la finalizarea efectelor acestuia. Plata se va efectua în lei, în termen de maxim 30 zile de la data livrării produselor și a facturii, precum și a semnării procesului-verbal de recepție, de ambele părți fără obiecțiuni.
 
III. CRITERII DE CALIFICARE ŞI/SAU SELECŢIE
Cerintele tehnice specificate mai jos pentru fiecare tip de produs sunt minime si obligatorii. .In acest sens propunerea tehnică presupune asigurarea unui nivel calitativ superior cerinţelor minimale din caietul de sarcini. Pretul estimat este pretul maxim.
Criteriul de selectie este raportul calitate-pret.
 

  1. PREZENTAREA OFERTEI

IV.1) Preţul ofertei se va exprima în LEI (valoarea fara TVA si valoareaTVA), pentru fiecare produs  şi va rămâne neschimbat pe toată perioada de valabilitate a ofertei.

  1. 2) Modul de prezentare a propunerii tehnice şi financiare. Oferta va cuprinde propunerea tehnică si propunerea financiara. Propunerea tehnica contine toate caracteristicile de identificare a fiecarui tip de produs, inclusiv cerintele privind protecţia mediului în corespondenţă cu specificaţiile tehnice conţinute în anuntul de achizitie. Propunerea financiara se prezinta pentru fiecare produs – se va prezenta pretul unitar far TVA si cu TVA.
  2. 3) Limba de redactare a ofertei: limba română.

IV.4) Un ofertant va depune o singură ofertă care să includă toate produsele solicitate.
IV.5) Modalităţi de contestare a deciziei achizitorului de  a atribui contractul şi modul de soluţionare a acestor contestaţii
Decizia de atribuire a contractului de achiziţie va putea fi contestată în termen de 3 zile de la data comunicarii acesteia în scris. Contestatia trebuie insotita de toate inscrisurile pe care se intemeiaza. Contestatiile neinsotite de documente suport vor fi respinse ca neintemeiate.

  1. SPECIFICATII TEHNICE

Computer portabil/Laptop, cod CPV- 30213100-6

Procesor: Intel Core I7 sau echivalent  (8th Generation)
HDD 256 GB SSD
Memorie RAM 8Gb
Windows 10
Garantie 36luniBucati: 6, Buget maxim 3.800 lei/buc inclusiv TVA

Multifunctional laser alb-negru, A3 CPV 30232110-8
Functii: imprimanta-copiator-scanner
Viteza copiere/printare: 22ppm A4 si 14ppm A3
Viteza de scanare color/alb negru: pana la 45ipm mono/color (din ADF)
Rezolutie copiere: 600x600dpi, rezolutie de printare 1800x600dpi
Rezolutie scanare: 600×600 dpi
Scanare in retea color, scan-to-email, scan-to FTP, scan-to-SMB, scan-to-Box, scan-to-USB
Duplex automat (60-209g/m2), bypass (100 coli, 60-220g/m2), 2 casete de hartie x 500 coli fiecare format A5-A3
Print media 60-220g/m2 (ADF 100 coli, 35-163 g/m2)
Conectare USB 2.0, GB Ethernet, Reverse document feeder, Cartus toner inclus,
Bucati: 1, Buget maxim 10.000 lei/buc inclusiv TVA
Imprimanta laser color A4 CPV 30232110-8
Tip: Laser Color Format: A4
Viteza printare alb/negru (ppm): 27 Rezolutie la printare alb-negru (dpi): 600 x 600
pana la 38400 x 600 dpi
Viteza printare color (ppm): 27 ppm Rezolutie la printare color (dpi): 600 x 600 dpipana la 38400 x 600 dpi imbunatatit,
Procesor (MHz): 1200 MHz Memorie standard: Flash NAND de 256 MB, DRAM de 128 MB Duplex: Automat,  Interfata: port retea incorporat Gigabit Ethernet 10/100/1000 Base-TX
Bucati: 1, Buget maxim 1.500 lei/buc inclusiv TVA
Videoproiector  cod CPV 38652120-7
Tehnologie: DLP Rezolutie nativa: WXGA(1280 x 800) Luminozitate (lumeni): 3700 Contrast : 20000:1 Frecventa orizontala min.(KHz): 15k – 100k Hz Frecventa verticala min.(Hz): 24 – 120 Hz Durata de viata lampa (ore): minim 4000 Format video: 4:3 16 : 9, Distanta proiectare: 1.1m – 10m, Raport zoom: 1.1
Bucati: 1, Buget maxim 2.000 lei/buc inclusiv TVA
Ecran de proiectie cod CPV 38653400-1
Screen Projector minim 100 inch, 203.2 x 152.4 cm, 4:3, tripod – stand alone, Tehnologie : Reflexie angulara (prin analogie cu oglinda, acest ecran reflecta lumina ce vine de sus – in jos), MWB, factor de reflexie : 1
Bucati: 1, Buget maxim 400 lei/buc inclusiv TVA
Retelistica Cod CPV 32412110
1 x Router Wireless Netgear Nighthawk X10 Gigabit AD7200 Tri-Band AC7133 Black R9000-100EUS
5 x Cablu retea UTP CAT 6e 2XRJ45 10m
5 x Cablu retea UTP CAT 6e 2XRJ45 5m
1 x NAS Western Digital My Cloud Home 4TB Gigabit USB 3.0
1 Set, Buget maxim 3.000 lei inclusiv TVA
Pachete licente software
1 x Microsoft Office H&B pentru firme mici 2019 Romana 1 utilizator Windows-Mac
5 x Microsoft Office H&B pentru firme mici 2019 Engleza 1 utilizator Windows-Mac
1 Set, Buget maxim 6.600 lei inclusiv TVA
2 x Kaspersky Antivirus (sau echivalent)1An 3PC Licenta Noua Box
1 set, Buget maxim 600 lei inclusiv TVA
Alte cerinte:
Respectarea cerinţelor minime privind protecţia mediului pentru grupa de produse Echipamente IT de birou, conform  ORDIN Nr. 1068/1652/2018 din 4 octombrie 2018 – Ghidul achizitiilor verzi :

  • produsele trebuie să respecte cele mai recente standarde ENERGY STAR în materie de performanţă energetică.
  • Certificate de garanţie

Ofertantul trebuie să ofere o garanţie de minimum doi ani, cu efect de la data livrării produsului.
Capacitatea de a executa servicii de reparaţii şi întreţinere, precum şi de a înlocui componentele.
Data limita de depunere a ofertelor este de 03.06.2019 ora 16.30. Ofertele pot fi transmise pe email: galturnu21@gmail.com.

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  Subscribe  
Notify of